دنیای من

دنیای کوچک و رنگین من

دنیای من

دنیای کوچک و رنگین من

pink

  

                    

 

Akheiissssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ... f

bad az 2mah badbakhti beakhare in emtehana tamoom shodan g 

نظرات 4 + ارسال نظر
پری وش پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ http://nymphlike.blogsky.com

به نام خدا و سلام
سبز باور سرزمین سرسبز
بزرگی گوید دوست پاسخ نیاز آدمی است
تمایل دارید کشتزار وب مرا با بذر محبت و دوستی اتان بارور نمایید
تا با سپاس خوشه هایش را برگیرم

منتظر حضور سبزتان هستم
بخت باز آید از آن در که یکی چون تو درآید
نظر شاد تو دیدن در شادی بگشاید



صمد چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ق.ظ http://kaghazkahi.mihanblog.com

سلام دوست عزیز..
من به روز هستم...
به شهر من بیایید و منو خوشحال کنید

صمد پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://kaghazkahi.mihanblog.com

زن و مرد کوهنورد در قله دماوند


گروه حوادث ـ دو زن و یک مرد کوهنورد که همراه گروهی از کوهنوردان هرمزگانی قصد صعود به قله دماوند را داشتند به دلیل افت شدید دمای بدن و سقوط از ارتفاعات، جان باختند.
به گزارش ایسنا، هفته گذشته یک گروه 11 نفری متشکل از کوهنوردان اهل هرمزگان برای صعود عازم قله دماوند شدند. آنها به منطقه «بارگاه سوم» رسیده بودند که مسئولان فدراسیون کوهنوردی به دلیل شرایط نامساعد جوی و نداشتن تجهیزات مناسب به آنان توصیه کردند از صعود منصرف شوند، اما این مسئله با مخالفت کوهنوردان روبه‌رو شد و آنها بدون توجه به توصیه‌ها به راه خود ادامه دادند. حال آن که فقط یکی از آنها، جدا شد و از ادامه مسیرمنصرف شد. 10 تن دیگر همچنان به راه خود ادامه دادند اما پس از مدتی، شش نفر دیگر از اعضا در ارتفاع 5200 متری به دلیل شرایط نامساعد جوی از ادامه صعود منصرف شده و بازگشتند. اما چهار تن دیگر به صعود در ارتفاعات ادامه دادند. ساعت 2 و 30 دقیقه بعدازظهر دوشنبه - 4 خرداد - کوهنوردان پس از فتح قله، به پائین بازمی‌گشتند که در بین راه دو زن کوهنورد دچار افت شدید دمای بدن شده و جان باختند. یک مرد همراهشان نیز از ارتفاع سقوط کرد و کشته شد اما کوهنورد چهارم موفق شد خود را به پائین قله برساند. در حال حاضر قرار است گروهی از داوطلبان با هماهنگی هیأت کوهنوردی استان تهران، برای یافتن و بازگرداندن اجساد سه کوهنورد به منطقه اعزام شوند. جزئیات بیشتری درباره این خبر اعلام نشده است.



یکی از این سه نفر دوست صمیمی من بوده..

خواهش میکنم واسشون دعا کنید ، اخه بعد از سه روز جستجو هنوز پیداشون نکردن...

خواهش می کنم واشون دعا کنید

نو ید صالحی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ http://navid.blogsky.com

سلام.
به روزم .شما را به دیدن عکس جدید فتوبلاگم دعوت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد