دنیای من

دنیای کوچک و رنگین من

دنیای من

دنیای کوچک و رنگین من

traditional arab woman 2

                                                      

 

                            

 

نمی دونم چرا اینو که اسکن کردم زیادی روشن شد

نظرات 3 + ارسال نظر
مریووووومتها للأبد جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ

طبعا انا مش عارفة النیلة دا اللی الحرمه دی حطاه على وشها اسمه ایه بس اظنی خاشوقة (خاشوجه)
المهم انه هی الرسمه دی انا شفتها بعینی فیس تو فیس وحصلی الشرف انی ایدی مسکتها والشرف الاکبر انی عرفت وصادقت اللی رسمتها الفنانة الکبیرة فنظری انا انها فنانة فکل حاجة فحیاتها واتشرف بمعرفتها فطبعا انتو حظکمنحس لانکم تعرفوها بس عالانترنت
تحیاتی لکم

مریممممم شو خاشوقة !!!!!!!!
ها اسمه برقع (برقع)..
خاشوقة یعنی ملعقة..
و شکراااااا علکلام الحلو هذا ^..^

امید جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:46 ب.ظ http://o-mid.com

دوبی هستی یا بحرین . بدون تعارف میگم نقاشی هات آماتور هستند . من هم نقاشی ام بد نیست . در حد آماتور قابل قبوله ...من هنوز ایرانم ...!
موفق باشی

hanieh چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ق.ظ

ok,man in naghashio az nazdik didam oonaye ke migid mahshare age ino az nazdik bebinid chi migid,akhe bache to chie axase maher ke hasty,naghashitam fogholadast,darsetam ke avali,be andazeye baba bozorgam maloomat dari,inam az webloget:(,chera man injuri nemisham??
,

Eeee injoori nagoo poroo mishama!!:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد